2009/04/11

*


dla wszystkich romantycznych zakochanych dziewcząt i mesa
.

7 komentarzy:

barronoffa pisze...

popłakałam sie.... bababa

blankelo pisze...

nie bądź romantyczna!

kvaśny mómin pisze...

w takim razie nie pozostaje mi nic innego jak obsrać się tęgo...? wyrzekłam się życia przaśnego dla subtelności wiosny

blankelo pisze...

czemu zwiesz się moim przydomkiem k.? to ja jestem kwaśnym muminem.
niestety tak, musisz tak zrobić, zaprzedałaś swoje życie kulturze masowej!

barronoffa pisze...

w takim razie bede pisać się podwójnie ze spółgłoską dźwięczącą w środku, jak tommasz kammel, violletta villas i dużo innych osób - gwiazd szołbizu które podziwiam i chcę być taka jak one. już spoczencja? wysyłam Ci kwaśne foty mandaryny, w ramach zadośćuczynienia...

blankelo pisze...

już lepiej, czuję się poniekąd udobruchana
ale beatkę kozidrak zostaw w spokoju bo ją kocham

swieczka pisze...

ej takie zdjęcie kiedyś miało dedykacje dla mnie